Тематический план
- Общее
- Відродження. Відродження.визначити гуманістичні основи Відродження, суть яких зводиться до розуміння місця та ролі людини, визнання за нею права на життя, свободу й щастя; дати стислу характеристику творчості найвидатніших представників італійського Відродження - 1. Особливості доби Високого Відродження. 
 2. Творчість Л. да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Тиціана.
 
- Північне Відродження.Північне Відродження.Мета: дати стислу характеристику творчості найвидатніших представників Північного Відродження; розвивати в учнів уміння працювати в групах, давати характеристику історичним діячам і пам’яткам культури; розкривати характерні риси народу на конкретних прикладах матеріальної та духовної культури; сприяти естетичному вихованню учнів. 
- Освіта, наука та література епохи Відродження.Освіта, наука та література епохи Відродження.Мета: розкрити основні досягнення найважливіших галузей науки епохи Відродження, які відобразили новий крок у пізнанні людиною навколишнього світу та лягли в основу сучасної науки й техніки; схарактеризувати розвиток освіти та літератури, яка взяла за основу ідеї гуманізму й набула зовсім нової форми; дати характеристику творчості Т. Мора, В. Ш експіра, М. Сервантеса, Ф. Рабле; 
- Урок узагальненння та оцінювання знань.Урок узагальненння та оцінювання знань.Мета: перевірити рівень загальноосвітньої підготовки учнів із вивчених тем згідно з критеріями програми: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння й використання; перевірити рівень набутих умінь, опису й порівняння історичних подій та явищ; оцінити рівень навчальних досягнень із вивчених тем відповідно до державних вимог і мети уроків. 
- Тема 5Тема 5
- Тема 6Тема 6
- Тема 7Тема 7
- Тема 8Тема 8
- Тема 9Тема 9
- Тема 10Тема 10