Модулі (секції) курсу
- Загальне
- Відродження.
Відродження.
визначити гуманістичні основи Відродження, суть яких зводиться до розуміння місця та ролі людини, визнання за нею права на життя, свободу й щастя; дати стислу характеристику творчості найвидатніших представників італійського Відродження
1. Особливості доби Високого Відродження.
2. Творчість Л. да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Тиціана.
- Північне Відродження.
Північне Відродження.
Мета: дати стислу характеристику творчості найвидатніших представників Північного Відродження; розвивати в учнів уміння працювати в групах, давати характеристику історичним діячам і пам’яткам культури; розкривати характерні риси народу на конкретних прикладах матеріальної та духовної культури; сприяти естетичному вихованню учнів.
- Освіта, наука та література епохи Відродження.
Освіта, наука та література епохи Відродження.
Мета: розкрити основні досягнення найважливіших галузей науки епохи Відродження, які відобразили новий крок у пізнанні людиною навколишнього світу та лягли в основу сучасної науки й техніки; схарактеризувати розвиток освіти та літератури, яка взяла за основу ідеї гуманізму й набула зовсім нової форми; дати характеристику творчості Т. Мора, В. Ш експіра, М. Сервантеса, Ф. Рабле;
- Урок узагальненння та оцінювання знань.
Урок узагальненння та оцінювання знань.
Мета: перевірити рівень загальноосвітньої підготовки учнів із вивчених тем згідно з критеріями програми: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння й використання; перевірити рівень набутих умінь, опису й порівняння історичних подій та явищ; оцінити рівень навчальних досягнень із вивчених тем відповідно до державних вимог і мети уроків.
- Секція 5
Секція 5
- Секція 6
Секція 6
- Секція 7
Секція 7
- Секція 8
Секція 8
- Секція 9
Секція 9
- Секція 10
Секція 10