Новини сайту

Picture of Швець Юлій Олександрович
Літня школа "Олімпіадні задачі з інформаційних технологій"
by Швець Юлій Олександрович - Wednesday, 8 June 2016, 10:42 AM
 

Розпочала роботу дистанційна Літня школа "Олімпіадні задачі з інформаційних технологій".

Метою Літньої школи є підготовка учнів ЗНЗ до участі у олімпіаді з інформаційних технологій 2016-17 н.р.

Програмою Літньої школи передбачено три етапи проведення занять:

  • 1-й етап (2 тижня, початок 07.06.2016)...
Read the rest of this topic
(145 words)
 
Picture of Швець Юлій Олександрович
Семінар «Використання можливостей систем управління навчанням у навчальному процесі»
by Швець Юлій Олександрович - Wednesday, 18 May 2016, 2:54 PM
 
18 травня 2015 року на базі кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар «Використання можливостей систем управління навчанням у навчальному процесі».
Важливою подією семінару стала презентація ...Read the rest of this topic
(91 words)
 
Picture of Швець Юлій Олександрович
Семінар «Використання можливостей систем управління навчанням у навчальному процесі»
by Швець Юлій Олександрович - Friday, 13 May 2016, 9:04 AM
 

18травня 2016 року об 11-00 на базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ауд. 9-2) для представників районів відбудеться семінар «Використання можливостей систем управління навчанням у навчальному процесі».

На семінарі передбачається обговорення наступних питань:

  1. ...
Read the rest of this topic
(124 words)
Picture of Швець Юлій Олександрович
Реєстрація учасників обласного Огляду авторських електронних курсів ШСЗ
by Швець Юлій Олександрович - Monday, 15 February 2016, 4:46 PM
 

Розпочато реєстрацію учасників обласного Огляду авторських електронних курсів регіональної програми "Школа сучасних знань" та їх участі у дистанційному тренінгу "Розробка електронних курсів на платформі Moodle". Інтернет-адреса форми реєстрації знаходиться у файлі офіційного листа КЗ "ЗОІППО" ...

Read the rest of this topic
(50 words)