Тематический план

  • Вітання.

    Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3Запорізька загальноосвітня 

    школа І-ІІІ ступенів № 3 

    Запорізької міської ради

    Запорізької області

                                         

            Вчитель історії          Вчитель історії Діденко Руслана Михайлівна

             Діденко Руслана Михайлівна 

             Вчитель вищої категорії 

     

     

     

    Вітаю Вас на курсі з всесвітньої історії "Західноєвропейські держави в XVI - першій половині XVII ст."!

    Цей курс призначений для учнів восьмих класів, але на мою думку буде дуже цікавим і для всіх інших, хто не байдужий до історії і постійно розкриває її таємниці.

    У Вас є унікальна можливість дізнатися про політичний та соціально-економічний розвиток провідних країн Європи (Франції, Англії, Іспанії, Нідерландів) у XVI - першій половині XVII ст. Ви дізнаєтесь про хід становлення і розвиток абсолютизма, поширення Реформації  в цих країнах та про вплив цих чинників на зародження капіталістичних відносин.

    Цей курс дистанційний, тому Вам знадобиться комп′ютер, інтернет та час, який ви обираєте самі, за власним бажанням, на перегляд, прослуховування і вивчення матеріалів, розміщених в уроках.

    Курс розроблений вчителем історії Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Діденко Русланою Михайлівною.

    Бажаю успіхів в навчанні! 

  • Європа у XVI - І половині XVII століття.

    Мета виконання першого модулю:

    • З′ясувати особливості економічного розвитку Західноєвропейських країн в XVI - I половині XVII ст.
    • З′ясувати особливості політичного розвитку Західноєвропейських країн в XVI - I половині XVII ст. 
    • Виявити спільні чинники, які вплинули на становлення капіталістичних відносин в Західноєвропейських країнах.

    Алгоритм виконання першого модулю:  

    • Ознайомтеся із теоретичним матеріалом, який є у параграфі підручника до теми.
    • Ознайомтеся з поняттями в глосарії.
    • Перегляньте відеофрагмент.
    • Виконайте індивідуальне домашнє завдання з теми.

    Після виконання цього модулю ви зможете:

    • Визначати особливості економічного розвитку Західноєвропейських країн в XVI - I половині XVII ст.
    • Визначати  особливості політичного розвитку Західноєвропейських країн в XVI - I половині XVII ст.
    • Пояснювати значення поняття мануфактура.
    • Аналізувати чинники, які вплинули на становлення капіталістичних відносин в Західноєвропейських країнах .


  • Франція в XVI - першій половині XVII століття.

    Мета виконання другого модулю:

    • Розкрити соціально-економічні й політичні передумови утвердження у Франції абсолютної монархії та зародження капіталістичного виробництва.
    • З′ясувати причини, перебіг і наслідки громадянських (релігійних) війн.
    • Дати характеристику правління Генріха IV та кардинала Рішельє.

    Алгоритм виконання другого модулю:  

    • Ознайомтеся із теоретичним матеріалом, який є у презентації та у параграфі підручника до теми.
    • Перегляньте відеофрагменти про діяльність історичних  діячів того часу.
    • Прослухайте аудіофрагменти.
    • Проаналізуйте історичні джерела про події, які висвітлені в параграфі підручника та презентації до уроку.
    • Виконайте індивідуальне домашнє завдання з теми.
    • Виконайте тестові завдання. Якщо у вас позитивний результат тесту переходьте до третього модулю, якщо ні, то повертайтесь до теоретичного блоку другого модулю і більш детально розгляньте незрозумілі питання.

    Після виконання цього модулю ви зможете:

    • Показувати на карті територію Франції.
    • Визначати соціально-економічні й політичні передумови утвердження у Франції абсолютної монархії та зародження капіталістичного виробництва.
    • Пояснювати значення поняття релігійні війни.
    • З′ясувати причини, перебіг і наслідки релігійних війн.
    • Аналізувати діяльність видатних постатей того часу - кардинала Рішельє, королеви Катерини Медичі та короля Генріха IV.
  • Іспанія.

    Мета виконання третього модулю:

    • Схарактеризувати соціально-економічне та політичне становище Іспанії в XVI - першій половині XVII ст.
    • З′ясувати, чому в першій половині XVII ст. Іспанія втратила свої провідні позиції в Європі та перетворилася на другорядну державу.
    • Дати характеристику правління Карла V та Філіпа ІІ.

    Алгоритм виконання третього модулю:  

    • Ознайомтеся із теоретичним матеріалом, який є у презентації та у параграфі підручника до теми.
    • Перегляньте відеофрагменти про діяльність історичних  діячів того часу.
    • Прослухайте аудіофрагменти.
    • Проаналізуйте історичні джерела про події, які висвітлені в параграфі підручника та презентації до уроку.
    • Виконайте індивідуальне домашнє завдання з теми.
    • Виконайте тестові завдання. Якщо у вас позитивний результат тесту переходьте до четвертого модулю, якщо ні, то повертайтесь до теоретичного блоку третього модулю і більш детально розгляньте незрозумілі питання.

    Після виконання цього модулю ви зможете:

    • Показувати на карті територію Іспанії.
    • Визначати особливості соціально-економічного й політичного розвитку Іспанії в XVI - І половині XVII ст.
    • З′ясувати та характеризувати причини, перебіг і наслідки повстання комунерос.
    • З′ясувати і проаналізувати основні напрямки діяльності видатних постатей Іспанії того часу - королів Карла І та Філіппа ІІ.
    • Визначити причини занепаду Іспанії на початку XVII ст.
  • Нідерланди.

    Мета виконання четвертого модулю:

    • Розкрити причини національно-визвольної в Нідерландах.
    • Висвітлити перебіг національно-визвольної війни, її наслідки та значення.

    Алгоритм виконання четвертого модулю:  

    • Ознайомтеся із теоретичним матеріалом, який є у презентації та у параграфі підручника до теми.
    • Перегляньте відеофрагменти про діяльність історичних  діячів того часу.
    • Прослухайте аудіофрагменти.
    • Проаналізуйте історичні джерела про події, які висвітлені в параграфі підручника та презентації до уроку.
    • Виконайте індивідуальне домашнє завдання з теми.
    • Виконайте тестові завдання. Якщо у вас позитивний результат тесту переходьте до п′ятого модулю, якщо ні, то повертайтесь до теоретичного блоку четвертого модулю і більш детально розгляньте незрозумілі питання.

    Після виконання цього модулю ви зможете:

    • Показувати на карті перебіг національно-визвольної війни в Нідерландах.
    • Пояснювати значення поняття національно-визвольна війна.
    • З′ясувати причини, перебіг і наслідки національно-визвольної війни.
    • Визначити характерні риси національно-визвольної війни в Нідерландах.
    • Аналізувати діяльність видатних постатей Нідерландів того часу.
  • Англія.

    Мета виконання п′ятого модулю:

    • Показати, що головною особливістю Англії є швидкий темп ринкових відносин, а місцем вигідного вкладання капіталу була аграрна сфера.
    • З′ясувати суть процесу огороджування та його наслідки.
    • Розкрити особливості реформаційного руху в Англії.
    • Визначити роль Єлизавети І в зміцненні англійського абсолютизму.

    Алгоритм виконання п′ятого модулю:  

    • Ознайомтеся із теоретичним матеріалом, який є у презентації та у параграфі підручника до теми.
    • Перегляньте відеофрагменти про діяльність історичних  діячів того часу.
    • Прослухайте аудіофрагменти.
    • Проаналізуйте історичні джерела про події, які висвітлені в параграфі підручника та презентації до уроку.
    • Виконайте індивідуальне домашнє завдання з теми.
    • Виконайте тестові завдання. Якщо у вас позитивний результат тесту переходьте до шостого модулю, якщо ні, то повертайтесь до теоретичного блоку п′ятого модулю і більш детально розгляньте незрозумілі питання.

    Після виконання цього модулю ви зможете:

    • Показувати на карті територію Англії.
    • Визначати передумови стрімкого піднесення Англії в XVI ст.
    • З′ясувати особливості реформаційного руху в Англії, суть процесу огороджування та його наслідки.
    • Визначати характерні риси абсолютної монархії в Англії та порівнювати їх з характерними рисами абсолютної монархії во Франції.
    • Аналізувати діяльність видатних постатей Англії того часу - королеви Єлизавети І.
  • Міжнародні відносини.

    Мета виконання шостого модулю:

    • Визначити причини Тридцятилітньої війни.
    • Розглянути основні події, періоди та характер Тридцятилітньої війни.
    • Схарактеризувати результати та наслідки цієї війни для Європи.

    Алгоритм виконання шостого модулю:  

    • Ознайомтеся із теоретичним матеріалом, який є у презентації та у параграфі підручника до теми.
    • Перегляньте відеофрагменти про діяльність історичних  діячів того часу.
    • Прослухайте аудіофрагменти.
    • Проаналізуйте історичні джерела про події, які висвітлені в параграфі підручника та презентації до уроку.
    • Виконайте індивідуальне домашнє завдання з теми.
    • Виконайте тестові завдання. Якщо у вас позитивний результат тесту, то вас можна привітати з успішним вивченням цієї теми, якщо ні, то повертайтесь до теоретичного блоку шостого модулю і більш детально розгляньте незрозумілі питання.

    Після виконання цього модулю ви зможете:

    • Визначити особливості міжнародних відносин в Європі на початку XVII ст.
    • Показувати на карті перебіг Тридцятилітньої війни.
    • З′ясувати і висловлювати власне судження щодо причин, характеру, наслідків та значення Тридцятилітньої війни.
  • Тема 7