Модулі (секції) курсу

  • Загальне

    "Ідеї  економістів і політичних мислителів - і коли вони праві, і коли помиляються - мають набагато більше значення, ніж прийнято думати. Насправді тільки вони і правлять світом."  Джон Мейнард Кейнс                                                                                     

    Вітаю Вас на курсі «Економіка»!

    У Вас є унікальна можливість дізнатися про економічний устрій світу. Ви отримаєте  цікаві і затребувані в сучасному житті знання. 

    Вам знадобиться тільки комп'ютер  та інтернет,адже навчання у нас ведеться дистанційно.

    До Вашої уваги пропонується тема "Заробітна плата "

    Чому? Тому що, по-перше, в Україні на сучасному етапі заробітна плата є однією з головних складових грошових доходів населення. По-друге,  кожна людина, як учасник ринкової економіки, може володіти  виробничим ресурсом «Праця» і має знати, як і внаслідок чого формується  заробітна плата.

    Заняття веде вчитель економіки Запорізького ліцею № 34 Марина Євгеніївна Ільїна.

    Бажаю успіхів в навчанні!

  • Ринок праці

    Мета першого уроку:

    • познайомитися з роботою ринку праці;
    • дізнатися, що є ціною специфічного товару, який продається на ринку праці; 
    • зрозуміти, від чого залежить попит і пропозиція на ринку праці.
  • Реальна та номінальна заробітна плата

    Мета другого уроку:

    • познайомитися із впливом інфляції на рівень заробітної плати;
    • дізнатися, що розрізняють номінальну та реальну заробітну плату;
    • навчитися розраховувати, на яку величину реальна заробітна плата відрізняється від номінальної.
  • Практична робота "Мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум"

    Мета третього уроку:

    • ознайомитися з державним регулюванням оплати праці;
    • дізнатися, як визначається розмір мінімальної заробітної плати;
    • навчитися шукати необхідну статистичну інформацію;
    • проаналізувати зміни величин номінальної та реальної мінімальної заробітної плати і прожиткового мінімуму.
  • Заробітна плата як спосіб заохочення до праці та чинник підвищення її продуктивності

    Мета четвертого уроку:

    • дізнатися, яким чином заробітна плата в ринковій системі створює нові стимули праці людей на себе;
    • познайомитися з формами  та системами заробітної плати;
    • навчитися розраховувати заробітну плату. 

     

  • Секція 5

    • Секція 7

      • Секція 8

        • Секція 9

          • Секція 10