Критерії оцінки навчальних досягнень учнів

                Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

  

Учень:

  • знаходить звертання  у реченні;
  • аналізує й оцінює виражальні можливості речень із звертаннями  у тексті;
  • правильно ставить розділові знаки при звер­таннях  та обгрунтовує їх;
  • знаходить та виправляє помилки на вивчені пунктуаційні правила;
  • конструює та інтонує правильно речення із звертаннями;
  • використовує виражальні можливості речень із звертаннями в усному і писемному мовленні.

 

Критерії оцінювання результатів самостійної роботи, знань і вмінь учнів 

Початковий рівень (від 1 до 3 балів)

Передбачає елементарне володіння навчальним матеріалом, відтворює менше половини навчального матеріалу, виконання елементарних завдань за допомогою вчителя (виконання вправ, написання диктантів).  

Середній рівень (від 4 до 6 балів)

Передбачає виявлення знань і розуміння основних положень начального матеріалу. Аналізування, порівняння, узагальнення, висновки (за допомогою вчителя). Вміння застосовувати знання на практиці (за зразком).

Достатній рівень (від 7 до 9 балів)

Передбачає вільне володіння вивченим матеріалом, застосування знань в дещо змінених ситуаціях, вміння систематизувати і аналізувати інформацію, вміння добирати аргументи.  

Високий рівень (від 10 до 12 балів)

Передбачає володіння набутими знаннями, виявлення творчих здібностей, вміння використовувати здобуту інформацію і виявляти власне ставлення до неї.

 

 

 

Остання версія: 1 квітень 2012, неділя, 22:35