Структурно-функціональна схема ДК

Структурно-функціональна схема електронного курсу

Підготовчий  етап:

Основний етап

Завершальний етап

Вибір навчального курсу

  • Визначення рівня загальної підготовки та рівня комп’ютерних знань
  • Написання тексту  навчального  курсу
  • Підбір ілюстративного й довідкового  матеріалу
  • Створення ескізів інтерфейсу
  • Написання сценарію програми та окремих блоків
  • Різні варіанти представлення навчального матеріалу

Зміст курсу

Форма  представлення матеріалу: 

-          гарнітура шрифту,

-          графічні зображення,

-          апаратні засоби

 

Навчально-методичні матеріали.

Вхідне тестування

Вихідне тестування

Аналіз. Рекомендації

Internet-ресурси

Глосарій

 

Тестування навчального курсу

Доопрацювання електронного курсу

 Реєстрація мультимедіа курсу як інтелектуальної власності

Тиражування

Супровід курсу

Дотримання Закону  про електронні документи та електронний документообіг

 

            Етапи створення навчальної електронної розробки

Підготовчий етап – основа всього електронного курсу. Він надає інформацію щодо цілей, навчальних завдань, містить рекомендації стосовно здійснення самостійної роботи. Відбувається підбір завдань, форми подання матеріалів, складається структура сайту, обирається ескіз інтерфейсу, шрифт, колір, тобто формується стиль курсу.

Основний етап створюються посилання на теоретичний матеріал, добираються практичні вправи, максимально стисло видається інформація. Пояснення мають бути  достовірними, правильними, логічно-структурованими, подані зразки виконання вправ чи завдань, коментарі, схеми, довідкові матеріали. У кожному модулі є засоби контролю за вивченням даної теми. Виконання учнями завдань їх результативність відображається в електронному журналі. Цей етап також забезпечує виконання організаційної функції (містить інформацію про цілі й завдання спецкурсу, обґрунтовує актуальність, теоретичну та практичну значущість, рекомендації до роботи з інформаційним наповненням, Internet-ресурсами тощо).

Завершальний етап уміщує варіанти форм і засобів контролю. Підсумковий контроль проводиться у вигляді вихідного тестування, у якому дібрано завдання за весь навчальний курс. Можлива корекційна робота, повторне виконання, але вчитель з допомогою програми Moodle може знизити бали за кожне наступне виконання.         

  Курс розраховано на вчителів української мови та літератури, учнів, а також усіх, кого цікавить дистанційне навчання.

 У створенні модульної структури програми дотримано принципи системності, цілісного сприйняття й представлення всього обсягу інформації навчального курсу, можливості вибору індивідуальної траєкторії просування.

 Особлива увага приділялася розвитку рефлексивної культури, адже модульна система навчання створює умови для самооцінки, самоаналізу.

Остання версія: 1 грудень 2014, понеділок, 17:07