Відмінними рисами веб-квесту від інших технологій, зокрема від методу проектів, полягає в тому, що, перш за все, заздалегідь визначені ресурси, на яких є інформація, необхідна для вирішення проблеми. По-друге, веб-квест однозначно визначає порядок дій, який повинен виконати учень для отримання необхідного результату. По-третє, обов'язковою складовою даної технології є перелік тих знань, умінь і навичок, які зможуть здобути учні, виконавши даний веб-квест. По-четверте, однозначно визначено критерії оцінки виконаних завдань.
Я вважаю, що веб - квест сьогодні є дуже своєчасним і корисним інструментом для впровадження елементів гри в навчання. Навчання стає більш цікавим, крім того, підвищується мотивація. Сучасні вчителі, які застосовують веб - квест, міняють традиційні методи навчання на більш перспективні. Впевнена, що процес навчання із застосуванням веб - квесту знайде своїх послідовників скрізь, де є Інтернет.
Приклад квесту-змагання: Галина Бєлоногіна (Луганська СОШ № 48). Квест «Ми різні – ми рівні – ми разом!» http://www.scribd.com/doc/8418790/Scenario-Quest-Tolerance
Квест за методом проектів: http://journal.osnova.com.ua/download/4-318-30653.pdf
Щоб не перетворити квест за методом проектів на проект за програмою Intel потрібно більше створювати пошукових завдань, а не дослідницьких.