Модулі (секції) курсу
- Загальне
- Планові інформаційні ресурси
Планові інформаційні ресурси
Планові важливі для організації навчального процесу викладачеві
Ознайомтесь з програмою дистанційного курсу, термінами роботи над курсом, а також з прогнозованими результатами.
- Вступ
Вступ
Приклади під час навчання корисніші за правила.
І. НьютонФізика була й залишається найфундаментальнішою природничою наукою. Викладання фізики має закласти основи наукового світогляду, сформувати зацікавленість щодо вивчення відомих наукових теорій та проведення власних, нехай невеликих, досліджень. Сьогодні навряд чи хтось заперечуватиме, що основним результатом вивчення курсу фізики мають бути не завчені формули, означення чи закони, а вміння аналізувати реальні ситуації, знаходити шлях до відповіді на поставлені запитання. Запропонований курс має розвинути творчі здібності учнів, розширити уявлення про теоретичні та експериментальні методи фізичної науки, її зв'язки з іншими природничими науками та математикою. Вони знайомлять учнів із нестандартними, досить часто етюдними, підходами до розв'язання задач.
Якщо ти учень 8, 9 класу, полюбляєш фізику, розв’язувати задачі, порпатися з приладами, придумувати нові та повторювати класичні експерименти і досліди, зокрема з електрики, запрошую тебе до дистанційного курсу «Електрика. Розв’язування задач». Який розрахований на 75 годин.
Програма курсу - Електростатика
Електростатика
Натисніть на зображення та перейдіть на сторінку вправи.
Розподіліть речовини по провідності електричного струму на три групи: Провідники, Діелектрики (ізолятори), Напівпровідники.
Після виконання завдання зробіть printsсreen і відправте результат у вигляді зображення
- Закони постійного струму
Закони постійного струму
Мета завдання:
Навчити учнів розраховувати вартість спожитої електроенергії, роботу та потужність електричного струму.
Завдання:
- Розгляньте вдома електролічильник.
- Запишіть його показання за добу.
- Розрахуйте роботу, яку виконав електричний струм за день, і вартість електричної енергії.
- Протягом наступного дня спробуйте заощаджувати енергію: вимикайте світло, телевізор і інші прилади, якими ви не користуєтеся в цей момент. Визначте за допомогою лічильника, скільки енергії вдалося заощадити.
- Обчисліть вартість зекономленої енергії. Порівняйте роботу і потужність, яку виконав електричний струм у перший та другий дні Вашого експерименту.
У документі Word створіть документ у якому оформіть звіт про виконану Вами роботу і обов'язково вкажіть скільки коштів Ви заощадили, яку роботу виконав електричний струм експерименту і яку потужність він спожив за час Вашого
- Розгляньте вдома електролічильник.
Узагальнення з теми: "Закони постійного струму"
- Струм в різних середовищах
- Експериментальні задачі
Експериментальні задачі
- Задачі підвищеної складності
Задачі підвищеної складності
- Практика використання електронного курсу
Практика використання електронного курсу
Деякі питання з теми
Узагальнення з теми: "Закони постійного струму"
- Підсумки
Підсумки