Тема | Название | Описание |
---|---|---|
допрофільного курсу з хімії регіонального освітнього проекту «Школи сучасних знань» |
||
допрофільного курсу з хімії регіонального освітнього проекту «Школи сучасних знань» |
||
При оцінювання рівня навчальних досягнень з хімії враховується: - рівень засвоєння теоретичних знань; - оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і хімічні явища; - сформованість експериментальних умінь, необхідних для виконання хімічних дослідів, передбачених навчальною програмою; - здатність учнів застосовувати набуті знання на практиці; - уміння розв’язувати розрахункові задачі. За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати знання у нових ситуаціях виокремлено рівні навчальних досягнень учнів, що оцінюються за 12-бальною шкалою. Кожний наступний рівень вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики. Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відбиваються загальнопредметні компетентності, набуті учнями в процесі навчання хімії. |
||
Повторення та поглиблення основних хімічних понять. | теоретичний матеріал |
|
теоретичний матеріал |
||
визначення, ознаки, приклади фізичних та хімічних явищ |
||
Опис різних способів розділення сумішей |
||
Визначення, типи валентності, складання хімічних формул за валентністю, визначення валентності за формулами хімічних речовин |
||
Дослід з посудинами Ландольта |
||
початкові хімічні поняття, приклади опису якісного і кількісного складу речовини |
||
Теоретичний матеріал з курсу хімії 7-го класу і тести для перевірки знань |
||
Алгоритми розв‘язування задач, приклади задач для тренувальних вправ |
||
Ви маєте можливість познайомитись з алгоритмами розв‘язку задач на знаходження хімічних формул за відомими масовими частками елементів в речовині; густиною та відносною густиною речовини в газоподібному стані. |
||
Тренувальні вправи з теми "Валентність. Масова частка елементів в речовині" |
||
Текст завдання для самоконтролю з теми "Кількість речовин" |
||
Список використаних і рекомендованих джерел інформації |
||
Основні класи неорганічних сполук | Назви оксидів, їх класифікація, фізичні та хімічні властивості. |
|
Добування оксидів взаємодією простих речовин з киснем |
||
Хімічні властивості кислотних оксидів |
||
Взаємодія основних оксидів з водою |
||
Взаємодія основних оксидів з кислотами |
||
Назви кислот, їх склад, класифікація, фізичні та хімічні властивості. |
||
Дія кислот на індикатори |
||
Взаємодія кислот з металами |
||
Взаємодія кислот з солями |
||
Назви, склад, класифікація, фізичні та хімічні властивості основ та їх добування |
||
Взаємодія лужних металів з водою |
||
Добування і хімічні властивості нерозчинних основ |
||
Дія лугів на індикатори |
||
Взаємодія основ з кислотними оксидами |
||
Реакція нейтралізації |
||
Добування і хімічні властивості амфотерних основ |
||
Назви, склад, класифікація, фізичні та хімічні властивості, добування |
||
Взаємодія металів з солями |
||
Генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук |
||
Обчислення за хімічними рівняннями маси, об'єму і кількості речовини реагентів і продуктів реакції. |
||
Алгоритм розв'язання розрахункових задач за хімічними рівняннями |
||
Завдання і задачі для самоконтролю |
||
Цікаво знати... |
||
Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва. Будова атома | Історичні відомості |
|
Тема "Природні групи - лужні метали, галогени". |
||
Показано будова атомів лужних металів, закономірне зростання зарядів ядер, радіусів атомів хімічної активності від літію до францію. Порівнюються властивості гідроксидів лужних металів. |
||
Фільм розповідає про використання властивостей лужних металів у різних галузях науки і техніки |
||
ПСХЕ |
||
Алгоритм складання рівнянь ядерних перетвеорень |
||
Історичні відомості про вивчення будови атома |
||
Склад атомних ядер |
||
Презентація на тему "Ядерні реакції" |
||
Вплив радіації |
||
Про рух електронів в атомі |
||
Додатковий матеріал |
||
Тренувальні вправи |
||
Про орбіталь |
||
Про форми орбіталей |
||
Про залежність властивостей елементів від періодичної зміни електроних структур атомів. |
||
Характеристика елемента |
||
Алгоритм розв'язання задач на виявлення елементу |
||
Значення періодичного закону |
||
У фільмі розкрито багатогранну творчість великого російського вченого, патріота, педагога, творця найбільшого в світі метрологічного центру. Показано значення досліджень Д.І. Менделєєва для розвитку природознавства XX ст., вплив технічних розробок і кономічних праць вченого на становлення промисловості Росії.Приділено увагу педагогічної та освітньої діяльності Д.І. Менделєєва |
||
Список використанної літератури |
||
Хімічний зв`язок і будова речовини | Лекцiя 1 |
|
Лекция 2 |
||
Лекция 3 |
||
Лекция 4 |
||
Лекция 5 |
||
Контрольная работа |
||
Видео,в скором объясняется все о химических связях. |
||
Додаткова iнформацiя |
||
Джерела |
||
Розчини | Розчини. Дисперсні системи. Розчинення. Вода - полярний розчинник. Значення розчинів в природі, житті та практичній діяльності людини. |
|
Класифікація розчинів. Розчиннічть. Криві розчинності. |
||
Навчальний фільм |
||
Навчальний фільм |
||
Дифузія калій перманганату |
||
відео-лекція |
||
Приклади задач на тему "Розчини" |
||
Приклади розв′язування задач, пов′язаних з розчинністю речовин |
||
Суспензії. Умови їх утворення та властивості. Пасти - концентровані суспензії. Приклади суспензій серед продуктів харчування. |
||
Задачі для самостійного розв′язування |
||
Матеріали, що можна використати при опануванні даної теми. |
||
Електролітична дисоціація | Електролітична дисоціація кислот, лугів, солей. Електроліти і неелектроліти |
|
Розповідь про електроліти та неелектроліти в природі та житті людини |
||
Електролітична дисоціація кислот, лугів, солей. Механізм дисоціації речовин з йонним і полярним ковалентним зв’язком. Дисоціація електролітів у водних розчинах.Поняття про ступінчасту дисоціацію. |
||
Даний ролік містить розповідь про процес електролітичної дисоціації кислот, солей, лугів. |
||
Фільм розповідає про електроліти та неелектроліти, а також теорію електролітичної дисоціації. |
||
Електролітична дисоціація кислот, лугів, солей.Механізм дисоціації речовин з йонним і полярним ковалентним зв’язком. |
||
Даний ролік містить пояснення електролітичної дисоціації в концентрованих та розбавлених розчинах. |
||
Ступінь дисоціації. Сильні й слабкі електроліти. Дисоціація електролітів у водних розчинах. |
||
Лекція№ 5 Тема: Хімічні властивості кислот, основ, амфотерних гідроксидів у світлі уявлень про електролітичну дисоціацію та окисно–відновні процеси. |
||
Даний ролік містить лабораторні досліди, що ілюструють хімічні властивості кислот та лугів. |
||
Лекція№ 6 Тема: Реакції обміну між розчинами електролітів. Йонні рівняння.( Частина 1)
|
||
Лекція№ 7 Тема: Реакції обміну між розчинами електролітів. Йонні рівняння. (Частина 2) |
||
Лекція№ 8 Тема: Дисоціація води. Поняття про водневий показник – рН реакції середовища. |
||
Даний ролік містить лабораторний дослід по визначенню рН розчинів. |
||
Лекція№ 9 Тема: Гідроліз солей. |
||
Даний ролік містить розповідь про процес гідролізу солей |
||
Даний ролік містить розповідь про процес гідролізу солей. |
||
Даний ролік містить розповідь про процес гідролізу солей. |
||
Як розв’язувати задачу на визначення ступеню дисоціації речовини . |
||
Як розв’язувати задачі на обчислення маси продукту реакції за відомою масою вихідної речовини, яка містить певну масову частку ( у %) домішок (задачі на домішки) |
||
Лекція містить докладний та надпрограмний матеріал з теми. |
||
Завдання для самоконтролю допоможуть узагальніти знання з теми. |
||
Подані джерела містять перелік ресурсів інтернету та літератури з теми. |
||
Окисно - відновні та електрохімічні процеси | Визначення ступеня окиснення. Правило складання ступеня окиснення. |
|
правило визначення ступеня окиснення |
||
алгоритм визначення |
||
Визначенння окисно - відновних реакцій. Окисник, відновник. Види окисно - відновних реакцій. |
||
Окиснення, відновлення |
||
хімічний вулкан |
||
класифікація окисно-відновних реакцій |
||
Окисно - відновні реакції |
||
Визначення електрохімічного процесу. Закон Фарадея. |
||
Визначення електродного потенціало. Рівняння Нернста. Водневий потенціал. |
||
електроліз розчинів та росплавів досліди |
||
Закон Фарадея. Рафінування металів. |
||
Гальвані́чний елеме́нт — джерело живлення, в якому використовується різниця електродних потенціалів двох металів, занурених у електроліт. |
||
Електроліз. Послідовність злектродних процесів. |
||
завдання і запитання |
||
список додаткової літератури |
||
Хімічні реакції та закономірності їх перебігу | Класифікація хімічних реакцій. |
|
Термохімічні реакції |
||
Рассматриваются различные виды энергии, поглощаемые и выделяемые при химических реакциях, методы изменения тепловых эффектов реакций. |
||
приклади реакцій |
||
Поняття ентальпії, закон Гесса |
||
екзотермічні |
||
екзотермічні |
||
приклади розв язання задач. |
||
Ланцюгові реакції |
||
Визначення процесів каталітичних, та інгібіровання. |
||
каталізатор |
||
Лекция |
||
Хімічна рівновага. Оборотні та необоротні реакції. |
||
вплив етальпії, ентропії на спрямованість реакції |
||
швидкість хімічної реакції |
||
залажнісь швидкості від використання каталізатора |
||
зміфення при одному факторі - концентрації |
||
Некоторые виды задач по теметермохімічні рівняння, Закон Гесса |
||
питання |
||
література |
||
Найважливіші органічні сполуки | Вступ. Загальні спільні й відмінні ознаки органічних сполук. |
|
Лекція №1. Теорія хімічної будови органічних сполук О.М.Бутлерова |
||
Лекція 2. Метан. Молекулярна,структурні формули.Поширення в природі. |
||
Цікаво знати : Хто я ? |
||
Відео |
||
Лекція 3. Хімічні властивості насичених вуглеводнів. |
||
Відео |
||
додатковий матеріал |
||
Відео |
||
Відео |
||
Лекція 4. Етилен і ацетилен. Молекулярні,електронні та структурні формули. Фізичні та хімічні властивості. |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Лекція 5. Співвідношення обємів газів у хімічних реакціях |
||
Лекція 6. Поняття про полімери на прикладі поліетилену.Застосування поліетилену. |
||
Лекція 7.Спирти. |
||
Хочу більше знати. Отруйна дія спиртів. |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Лекція 8. Оцтова кислота. |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Цікаво знати. Оцтова кислота. |
||
Лекція 9. Поняття про вищі ( насичені і ненасичені ) карбонові кислоти. |
||
Лекція 10. Жири. |
||
Презентація "мило" |
||
Лекція 11. Вуглеводи. |
||
ХЇочу більше знати . Застосування вуглеводів. Загальна схема виробничтва цукру. |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Відео |
||
Лекція 12. Амінооцтова кислота. |
||
амінооцтова кислота |
||
Лекція 13 .Білки. |
||
Відео |
||
Лекція 14. нуклеїнові кислоти. |
||
Відео |
||
Лекція 15. Природні й синтетичні органічні сполуки. |
||
Хочу більше знати. Роль хімії в житті суспільства. |
||