Розділ 6 «Джерела особистого доходу», тема 24 «Заробітна плата» складається з 4 уроків:
1. Ринок праці
2. Реальна та номінальна заробітна плата
3. Практична робота «Мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум»
4. Заробітна плата як спосіб заохочення до праці та чинник підвищення її продуктивності
- Вчитель: Ільїна Марина Євгеніївна
Даний курс- є міжпредметним навчальним курсом (факультатив).
Навчальний предмет: Математика (алгебра 8 клас) та економіка.
Назва розділу : "Квадратні рівняння" та "Національна економіка".
Актуальність : Економічні чинники сьогоднішнього суспільства вимагають від людини, яка починає самостійне життя, володіти набором практичних знань, вмінь та навичок з фінансової науки, що можливе за умови опанування шкільним курсом математики, оскільки математика дає методи розв’язання як економічних, так і фінансових задач та є важливим елементом загальної культури.
Математичні задачі з фінансовим змістом – це спосіб ознайомлення учнів із застосуванням математичних понять та методів у фінансовій галузі та розкриття можливостей математики у фінансовій теорії.
Робота з прикладними задачами фінансового змісту в процесі навчання математики сприяє, з одного боку,розвитку математичного мислення, зацікавлює учнів, а з іншого – озброює їх фінансовими знаннями.
Розв’язування математичних задач з фінансовим змістом ознайомить учнів з такими важливими категоріями фінансової тематики, як податки, банківські розрахунки,доходи, витрати, прибуток тощо. Отримані в шкільному віці практичні вміння і навички стануть їм у великій пригоді в дорослому житті.
Курс економіки для поглибленого вивчення у 8-9-му класах
- Вчитель: Ільїна Марина Євгеніївна