Виконайте тренувальні завдання
1 • . Укажіть, які деструктивні дії не можуть виконувати шкідливі комп’ютерні програми: Знищувати файли, Знищувати мікросхеми оперативної пам’яті, Пересилати дані на інший комп’ютер, Змінювати логічну структуру жорсткого магнітного диска, Відтворювати звукові та відеоефекти
2 °° . Виконайте антивірусну перевірку зовнішнього запам’ятовуючого пристрою.
3 • . Запишіть алгоритм перевірки комп’ютера на наявність шкідливих програм.
4 °° . Проведіть оновлення антивірусних баз антивірусної програми, встановленої на вашому комп’ютері.
5 • . Запустіть на виконання антивірусну програму та:
а) встановіть такі значення параметрів перевірки: дії над ураженими об’єктами – лікувати, а при неможливості лікування – знищувати;
б) проведіть перевірку власної папки на наявність шкідливих програм.
6 • . Запустіть на виконання антивірусну програму та:
а) встановіть такі значення параметрів перевірки: рівень перевірки – максимальний захист; дії над ураженими об’єктами – запитувати у користувача; не перевіряти архівні файли;
б) проведіть перевірку диска С: на наявність шкідливих програм;
в) перегляньте звіт про виконання перевірки. Чи виявлені шкідливі програми? Якщо так, то до якого виду вони відносяться?
7*. Запустіть на виконання антивірусну програму та:
а) проведіть оновлення антивірусних баз;
б) визначте термін дії ліцензії на вашу програму;
в) проведіть перевірку об’єктів автозапуску і почтових баз на на явність вірусів;
г) перегляньте звіт про виконання перевірки. Чи виявлені віруси? Якщо так, до якого типу вони відносяться?
8**. Порівняйте за можливостями дві антивірусні програми (наприклад, NOD32 та Антивірус Касперського). У чому переваги і недоліки кожної з них?
9*. Знайдіть в Інтернеті інформацію про: «Сучасні засоби антивірусного захисту», «Що можуть і чого не можуть комп’ютерні віруси», «Міфи і реальність про комп’ютерні віруси», «Історія комп’ютерних вірусів».