Виконайте завдання.

1°°. Намалюйте коло і зірку, які розміщені поруч. Згрупуйте їх в єдиний об’єкт.

2°°. Намалюйте коло, трикутник і квадрат, які перекриваються. Перемістить верхній об’єкт на нижній шар.

3°°. Намалюйте коло, трикутник і квадрат, які перекриваються. Розподіліть об’єкти по горизонталі.

4°°. Намалюйте квадрат, додайте до нього об’ємний ефект. Зробіть напис усередині фігури.

5°°.Намалюйте зірку і стрілку та:
а)вирівняйте їх по центру; г)відобразіть його зверху вниз;
б)згрупуйте об’єкти;д)зробіть написи всередині фігур.
в)поверніть зображення вправо на 90°;

6•. Намалюйте три об’єкти, які перекриваються. Скопіюйте цю групу об’єктів 3 рази. Упершій групі розмістіть об’єкти в такій послідовності: коло, прямокутник, трикутник; удругій – прямокутник, коло, трикутник; у третій – трикутник, коло, прямокутник.

7•. Намалюйте три об’єкти, які перекриваються та:
а)скопіюйте цю групу об’єктів ще 2 рази;
б)у першій групі вирівняйте об’єкти зліва, у другій – по центру, у третій – справа;
в)у першій групі розподіліть об’єкти по горизонталі, у другій – по вертикалі.

8•. Створіть векторне графічне зображення (орієнтовні приклади в табл. 7.19):
а) малюнок-колаж просторових геометричних фігур із підписами;
б) орнаменту;
в) схеми досліду з оптики з курсу фізики;
г) піраміди з підписами її елементів;
д) прапорів кількох країн світу;
е) кількох знаків дорожнього руху;
ж) задачі з планіметрії;
з) блок-схеми деякого алгоритму.

9*.(ДЗ) Створіть у Power Point 2007 векторне графічне зображення на одну з указаних тем:
а) обкладинка улюбленої книжки; е) емблема класу, школи;
б) святкова листівка;
в) візитна картка; 
г) ілюстрація до літературного твору; 
д) комп’ютерна техніка;
ж) космічний пейзаж;
з) товарна етикетка.

Остання версія: 3 червень 2013, понеділок, 22:23