Виконайте завдання

1. Використовуючи вікно Зміна палітри графічного редактора Paint, заповніть таблицю:

2*. (ДЗ) Знайдіть додаткову інформацію про назви кольорів і значення їхніх базових компонентів у різних колірних моделях і заповніть таблицю. Створіть із цих кольорів власну додаткову панель кольорів у графічному редакторі Paint.

3*. Відкрийте графічний редактор Paint і створіть власну панель з п’яти кольорів різних відтінків зеленого кольору.

4*. Дослідіть, які зміни відбуваються з кольорами при інвертуванні кольорів. Яким чином змінюються значення базових компонентів кольорової палітри? Чи можна встановити якусь математичну закономірність?

5*. Дослідіть в графічному редакторі Paint, як впливає переміщення повзунка вздовж вертикальної смуги яскравості на колір та значення компонентів цього кольору в колірній моделі HSB і RGB.

6°°. Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.3\вправа 6.bmp). Видаліть усі фігури синього кольору. Збережіть малюнок у файлі у власній папці з тим самим іменем.

7•. Відкрийте в графічному редакторі Paint указаний учителем графічний файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.3\вправа 7.bmp) та:

а)перефарбуйте малюнок, використовуючи кольори додаткової палітри;
б)установіть параметри аркуша: розміри – формат А4, орієнтація – альбомна;
в)надрукуйте зображення;
г)збережіть створене зображення у файлі у власній папці.

8•. Намалюйте феєрверк і зробіть на його фоні текстовий напис «Зі святом!», використовуючи інструменти Розпилювач і Текст (табл. 7.13). Поділіть його на чотири частини і поверніть три з них відповідно на 90°, 180° і 270°. Збережіть створене зображення у файлі з іменем вправа 7.3.8.bmp у власній папці.

9*. (ДЗ) Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема7\Завдання 7.3\вправа 9.bmp). Із запропонованих фрагментів зберіть малюнок, використовуючи переміщення фрагментів та їх поворот. Збережіть створене зображення у файлі у власній папці з тим самим іменем.

10•. Вставте в малюнок, який збережено у файлі Тема 7\Завдання7.3\вправа 101.bmp, зображення з файлу вправа102.bmp. Скопіюйте зображення кораблика кілька разів, зменшивши їх розміри (табл. 7.13). Збережіть створене зображення у файлі у власній папці з тим самим іменем.

11•.Створіть малюнок, на якому зобразіть (табл. 7.13):

а)розкриту парасольку, зафарбувавши окремі пікселі. Заздалегідь збільшіть масштаб і включіть відображення сітки.
Скопіюйте зображення парасольки, розташувавши копію поруч. Видаленням і переміщенням фрагментів, змініть картинку, щоб отримати складену парасольку;
б)половинку метелика. Відобразіть зображення половинки метелика, розмістивши копію поруч з оригіналом. У скопійованому фрагменті оберніть кольори;
в)орнамент з указаних на зразку фігур, використовуючи операції копіювання, повороту і віддзеркалення.
Збережіть створене зображення у файлі з іменем вправа 7.3.11.jpg у власній папці. 

12*. (ДЗ) Створіть у графічному редакторі малюнок на одну з указаних тем. Збережіть малюнок у файлах з іменем вправа 7.3.12 у форматах bmp, jpg, gif та tiff у власній папці. Орієнтовна тематика малюнків:

а)обкладинка улюбленої книжки;е)емблема школи;
б)святкова листівка;ж)космічний пейзаж;
в)візитна картка;з)товарна етикетка;
г)ілюстрація до літературного твору;и)фізичний прилад.
д) комп’ютерна техніка;

13*. Знайдіть додаткову інформацію про психологічні особливості сприйняття різних кольорів людиною. Яким чином це потрібно враховувати дизайнерам сайтів?

Остання версія: 29 травень 2013, середа, 22:08