Виконайте завдання

1•. Перегляньте значення властивостей указаних учителем графічних зображень (наприклад, з папки Тема 7\Завдання 7.2\Вправа 1), використовуючи команду Властивості контекстного меню цих файлів. Заповніть таблицю і зробіть висновок, як впливає розмір зображення на розмір файлу растрової графіки.

2•. З’ясуйте значення властивостей указаних учителем графічних зображень (наприклад, з папки Тема 7\Завдання 7.2\Вправа 2) і занесіть результати у таблицю. Зробіть висновок, як впливає роздільна здатність зображення на розмір файлу растрової графіки.

3•.(ДЗ) Один і той самий малюнок було збережено у файлах різних форматів і з різною глибиною кольору. Відкрийте по черзі файли (наприклад, з папки Тема 7\Завдання 7.2\Вправа 3), використовуючи програму перегляду графічних зображень. Розглядаючи зображення, зверніть увагу на якість передачі кольорів, чіткість контурів, якість зафарбування. Внесіть свої зауваження щодо якості зображень в останній стовпець таблиці, значення глибини кольору визначте, використовуючи команду Властивості контекстного меню файлу. Зробіть висновок щодо впливу глибини кольору на якість зображення.

4•. Знайдіть довжину двійкового коду растрового зображення, яке складається з 1024 на 768 пікселів, якщо на кодування одного пікселя відводиться 1 біт, 3 байти. Який носій даних можна використати для зберігання таких зображень?

5*. (ДЗ) З’ясуйте в налаштуваннях цифрового фотоапарату, з якою роздільною здатністю дозволяє він здійснювати фотографування і скільки фотографій при цьому можна зробити. Дані оформіть у вигляді таблиці. Розрахуйте, яка ємність флеш%карти цього фотоапарату.

6*. (ДЗ) З’ясуйте, чому дорівнює роздільна здатність та якість кольоропередачі (глибина кольору) вашого монітора. Яким буде розмір файлу кольорової копії зображення екрана?

7•. Відкрийте в програмі Paint указаний учителем графічний файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.2\зразок.bmp) та:

а)змініть розміри аркушу зображення. Збережіть малюнок у власній папці;
б)змініть палітру зображення на чорно-білу. Збережіть малюнок у власній папці;
в)порівняйте розміри трьох файлів. Поясніть результат.

8°°. Відкрийте в програмі Paint указаний учителем графічний файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.2\вправа 8.bmp). Зафарбуйте зображення, скориставшись інструментом Заливка. Для зафарбовування дрібних деталей використовуйте інструмент Масштаб. Збережіть файл у власній папці в 24розрядному форматі BMP з тим же іменем.

9•. Відкрийте в програмі Paint указаний учителем графічний файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.2\вправа 9.bmp). Зафарбуйте зображення, використовуючи тільки кольори, наведені під малюнком. Для цього скористайтесь інструментами Вибір кольору і Заливка. Збережіть файл у власній папці в 256 колірному форматі BMP з тим самим іменем.

10°°. Створіть малюнок за зразком (табл. 7.9), на якому намалюйте

а) кілька разів своє ім’я, використавши різні кольори і форми Пензля;
б) святковий феєрверк, використовуючи Розпилювач різного кольору і розміру;
в)будинок, використовуючи інструмент Прямокутник;
г)зображення дитячої іграшки «Піраміда», використовуючи інструмент Округлений прямокутник.
Збережіть файл у власній папці з іменем вправа 7.2.10 у форматі JPG.

11°°. (ДЗ) Намалюйте в графічному редакторі:

а) кілька відрізків різного кольору та товщини;
б) кілька прямокутників і квадратів різного кольору та заливки;
в) кілька овалів і кіл різного кольору та заливки;
г) своє ім’я за допомогою Олівця, Пензля, Розпилювача.
Збережіть малюнки у власній папці у файлі з іменем вправа 7.2.11 у форматі PNG.

12•.Створіть малюнок за зразком (табл. 7.9):

а)розкресливши аркуш горизонтальними та вертикальними лініями. Зафарбуйте клітинки під кольорову шахову дошку;
б) намалювавши Чебурашку за допомогою інструмента Еліпс;
в)створивши колаж геометричних фігур за допомогою інструмента Багатокутник. Зафарбуйте їх різними кольорами;
г)методом набивання, використавши інструмент Ластик великого розміру і відобразивши сітку на аркуші.
Збережіть створене зображення у власній папці з іменем вправа 7.2.12 у форматі GIF.

13•.(ДЗ) Намалюйте в графічному редакторі:

а)машину;
б)снігову бабу;
в)новорічну ялинку;
г)корабель на морі;
д)космічний корабель.
Збережіть малюнки у власній папці у файлі з іменем вправа 7.2.13 у форматі TIFF.

14*. Відкрийте вказаний учителем файл (наприклад, Тема 7\Завдання 7.2\вправа 17.wmf), в якому зберігається векторний малюнок. Збережіть створене зображення у файлі у власній папці у форматі BMP. З’ясуйте, як вплинула растеризація зображення на розмір файлу.

15*. З’ясуйте за допомогою Довідки програми Paint, як розмістити на Робочому столі вашого комп’ютера графічне зображення. Намалюйте емблему вашої школи і замостіть нею Робочий стіл.

16*. Намалюйте в графічному редакторі:

а)рівносторонній жовтий трикутник з синім контуром на зеленому фоні;
б)піктограму для власної папки розміром 40 на 40 пікселів;
в)вітальну листівку до найближчого свята.
Збережіть малюнки у власній папці у файлі з іменем вправа 7.2.16 у форматі JPEG.

17*. (ДЗ) Намалюйте в графічному редакторі малюнки за зразками (табл. 7.9). Збережіть малюнки у власній папці у файлі з іменем вправа 7.2.17 у форматі GIF.

Остання версія: 29 травень 2013, середа, 19:20