Перевірте себе (пункти 1.3 - 1.7)
1°. Які технології називають інформаційно-комунікаційними? Наведіть приклади їх застосування.
2°. Назвіть етапи розвитку інформаційних технологій.
3^. Чи застосовуєте ви інформаційні технології в навчанні, у повсякденному житті? Якщо так, то поясніть які та як.
4^. Яка роль ІКТ у сучасному суспільстві? Назвіть основні напрями застосування ІКТ.
5^. Назвіть і охарактеризуйте етапи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.
6*. Поясніть висловлювання Н. Вінера «Обчислювальна машина цінна рівно настільки, наскільки цінна людина, що її використовує».
7°. Що таке інформаційна система? Наведіть приклади.
8^. Які ви знаєте складові інформаційних систем? Поясніть їх призначення.
9^. Наведіть приклади інформаційних систем, які використовуються у вашій школі. Опишіть їх складові.
10^. Поясніть взаємодію складових інформаційної системи на основі схеми (рис. 1.34).
11^. Опишіть класифікацію інформаційних систем за рівнем автоматизації.
12*. Коротко охарактеризуйте основне призначення кожного з видів інформаційних систем за рівнем аналізу результатів
13. Що таке інформатична компетентність?
14. Що таке інформаційна культура?
15. Що таке інформатика як наука і як галузь діяльності людини?
16. Наведіть приклади об’єктів. Назвіть кілька властивостей кожного з них.
17. Укажіть не менше трьох властивостей об’єктів: населений пункт, автомобіль, комп’ютер, класна дошка.
18. Наведіть приклади речень, які є командами, і приклади речень, які не є командами.
19. Що таке алгоритм, команда, система команд виконавця?
20. Пригадайте алгоритми з математики і правила-алгоритми з української мови.