Перевірте себе (пункти 1.3 - 1.7)

1°. Які технології називають інформаційно-комунікаційними? На­ведіть приклади їх застосування.

2°. Назвіть етапи розвитку інформаційних технологій.

3^. Чи застосовуєте ви інформаційні технології в навчанні, у повсяк­денному житті? Якщо так, то поясніть які та як.

4^. Яка роль ІКТ у сучасному суспільстві? Назвіть основні напрями застосування ІКТ.

5^. Назвіть і охарактеризуйте етапи розвитку інформаційно-ко­мунікаційних технологій.

6*. Поясніть висловлювання Н. Вінера «Обчислювальна машина цінна рівно настільки, наскільки цінна людина, що її використо­вує».

7°. Що таке інформаційна система? Наведіть приклади.

8^. Які ви знаєте складові інформаційних систем? Поясніть їх приз­начення.

9^. Наведіть приклади інформаційних систем, які використовують­ся у вашій школі. Опишіть їх складові.

10^. Поясніть взаємодію складових інформаційної системи на основі схеми (рис. 1.34).

11^. Опишіть класифікацію інформаційних систем за рівнем автома­тизації.

12*. Коротко охарактеризуйте основне призначення кожного з видів інформаційних систем за рівнем аналізу результатів

13. Що таке інформатична компетентність?

14. Що таке інформаційна культура?

15. Що таке інформатика як наука і як галузь діяльності людини?

16. Наведіть приклади об’єктів. Назвіть кілька властивостей кожно­го з них.

17. Укажіть не менше трьох властивостей об’єктів: населений пункт, автомобіль, комп’ютер, класна дошка.

18. Наведіть приклади речень, які є командами, і приклади речень, які не є командами.

19. Що таке алгоритм, команда, система команд виконавця?

20. Пригадайте алгоритми з математики і правила-алгоритми з ук­раїнської мови.

Остання версія: 30 березень 2013, субота, 02:58