Як налаштувати головну сторінку електронного курсу?

Електронний курс програмного комплексу MOODLE має певний перелік параметрів, налаштування яких відбувається на сторінці "Налаштування параметрів курсу".

Перехід на сторінку "Налаштування параметрів курсу" здійснюється за допомогою блоку "Керування" шляхом обрання посилання "Редагувати параметри" (див. рисунок, пункт 1).

Перехід на сторінку редагування параметрів

На рисунку показано фрагмент сторінки "Налаштування параметрів курсу".

Сторінка налаштування

Уважно перегляньте сторінку та проаналізуйте розділи налаштувань електронного курсу та їх перелік. Зверніть увагу на ярлик допомоги Допомога.

Налаштування параметрів електронного курсу

Налаштування головної сторінки електронного курсу складається з виконання наступних основних дій:

  1. Створення повної та короткої назв електронного курсу (див. рисунок, пункти 2, 3).
    Назва курсуПовна назва показується у верхній частині сторінок електронного курсу, а коротка в навігаційній стрічці сайту (див. рисунок, пункти 4, 5).
    Назви курсу
  2. Створення резюме курсу - короткого опису змісту електронного курсу (див. рисунок).
    Резюме курсуРезюме є важливим параметром курсу, за допомогою якого будь-яким відвідувачам сайту надається інформація про його зміст (див. рисунок).
    Резюме 
  3. Встановлення формату курсу - SCORM формат, соціальний формат (форум - формат), модульний (тематичний) формат, тижневій формат (див. рисунок).
    Формат курсу
  4. Встановлення кількості секцій, які будуть показані на головній сторінці курсу (див. рисунок).
    Кількість секцій
  5. Налаштування дати початку навчання, способу показу схованих секцій, показу новин, показу журналу оцінок, журналу подій тощо (див. рисунок).
    Налаштування параметрів
    Для ґрунтовного налаштування перелічених параметрів скористуйтесь допоміжною інформацією (див. попередній рисунок).
  6. Встановлення режиму доступу до курсу - гостьовий доступ чи доступ тільки зарахованим до курсу користувачам.
    Гостьовий доступ
  7. Встановлення режиму роботи користувачів в групах.
    Групи
  8. Встановлення режиму доступності до курсу. Якщо курс не доступний для учнів, його не буде видно в переліках курсів всім користувачам окрім викладача, який відповідальний за курс, та адміністратора сайту.
    Доступність
  9. Встановлення режиму відстеження засвоєння навчального матеріалу курсу.
    Прогрес навчання
  10. Збереження встановлених налаштувань.
    Зберегти
Last modified: Воскресенье, 4 Март 2012, 10:59