Мета
ЕКОЛОГО-КРАЄЗНАВЧА СТЕЖИНА
Мета: поглибити знання про свій край, його природу й життя людей, закріпити теоретичні знання на польовій практиці , розвинути сенсорні почуття дітей, їхні творчі здібності, закріпити навички екологічного виховання; розвинути інтерес до шкільного предмета – географії, культуру поведінки в природі.
Знайомство з навколишнім середовищем, формування екологічної свідомості учнів відбуваються через безпосередній контакт з природою. Діти активно беруть участь у створенні стежини: збирають історичні документи про рідне місто, здають та поповнюють матеріалами свій природничий шкільний музей , збирають відомості про місцеві лікарські рослини та їхні лікувальні властивості; вивчають вплив людини на довкілля, ведуть фенологічні спостереження за природою, за погодою.
Еколого-краєзнавча стежини вирішує цілий ряд природоохоронних завдань. Школярі вчаться берегти довкілля, своїми руками проводять озеленення території школи, насаджують дерева, кущі, квіти, доглядають пришкільні ділянки; пізнають багато цікавого й потрібного про рослини свого краю, проводять практичні роботи на місцевості.
Уроки в природі сприяють швидкому і міцному засвоєнню знань : ландшафт, план місцевості, ґрунтовий зріз, клімат місцевості, ярусність рослин, забруднення довкілля та інше.
Стежина сприяє пошуковій діяльності школярів – вони самостійно встановлюють причинно-наслідкові зв’язки, роблять висновки з побаченого.