Мета

ЕКОЛОГО-КРАЄЗНАВЧА   СТЕЖИНА

Мета:  поглибити знання про свій край, його природу  й  життя людей, закріпити  теоретичні  знання на польовій  практиці , розвинути сенсорні почуття дітей, їхні творчі здібності,  закріпити  навички екологічного виховання; розвинути інтерес до шкільного предмета – географії, культуру поведінки в природі.

Знайомство з навколишнім  середовищем, формування  екологічної свідомості учнів відбуваються  через безпосередній контакт з природою. Діти активно беруть участь  у створенні  стежини: збирають  історичні документи про рідне місто, здають  та поповнюють матеріалами  свій природничий шкільний музей ,  збирають відомості про місцеві лікарські рослини  та їхні лікувальні  властивості;  вивчають вплив  людини на довкілля, ведуть фенологічні спостереження за  природою, за погодою.

         Еколого-краєзнавча стежини  вирішує цілий ряд  природоохоронних завдань. Школярі вчаться берегти  довкілля, своїми руками проводять озеленення території школи, насаджують дерева, кущі, квіти, доглядають пришкільні ділянки; пізнають  багато цікавого й потрібного про рослини свого краю, проводять практичні роботи на місцевості.

         Уроки в природі  сприяють швидкому  і міцному засвоєнню знань : ландшафт, план місцевості, ґрунтовий зріз,  клімат місцевості, ярусність рослин, забруднення довкілля та інше.

         Стежина сприяє пошуковій діяльності школярів – вони самостійно  встановлюють причинно-наслідкові  зв’язки, роблять  висновки з побаченого.


Остання версія: 23 червень 2016, четвер, 12:53