Моніторинг в освіті


Створюємо словник термінів з теми "Моніторинг в освіті" з метою впорядкування, уточнення власних уявлень з даної теми 

Прошу кожного слухача додати не менше трьох понять (термінів) з коротким поясненням. Якщо використовуєте чиєсь трактування - прошу давати посилання на автора



Перегляд глосарію, використовуючи цей індекс.

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | ВСЕ

В

Валідність

– критерій якості педагогічного моніторингу, технологій відстеження результативності діяльності освітньої системи; чим більш валідні ці технології, тим надійніше вивчається та вимірюється дана якість; критерій якості тесту, який визначає його придатність для вимірювання того, що він повинен виміряти згідно з задумом (Джерела: Лаврук В. Діагностика управлінської компетентності директора школи/ В. Лаврук. – К.: Шк.. світ. 2008. – 128с. Режим доступу: http://osvitadubno.narod.ru/Mediateka.html)

К

Кваліметрія

– галузь науки про інтегральну типологію, оцінку та системну діагностику професійної діяльності інтелекту та рефлексії особистості.

М

Моніторинг в освіті

- система збору, обробки, зберігання та розповсюдження інформації про освітню систему або окремі її елементи, яка зорієнтована на інформаційне забезпечення управління, яка дозволяє виносити судження про стан об'єкта в будь-який момент часу і може забезпечити прогноз його розвитку (за О.М.Майоровим).