Загальне
Перед початком роботи за комп'ютером обов'язково дотримуйтесь даніх правил та інструктажів.
Розминки для очей. Виконувати при роботі за комп'ютером кожні 15 хвилин.
Перед початком роботи за комп'ютером обов'язково дотримуйтесь даніх правил та інструктажів.
Розминки для очей. Виконувати при роботі за комп'ютером кожні 15 хвилин.
ОБЛАДНАННЯ: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, програмне забезпечення, роздатковий матеріал. ТИП УРОКУ: урок засвоєння нового матеріалу.
ВИД УРОКУ: розповідь з елементами демонстрації роботи з програмним забезпеченням.
ОБЛАДНАННЯ: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, програмне забезпечення, роздатковий матеріал.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нового матеріалу.
Не забуваємо робити розминку для очей після кожних 15 хвилин роботи за комп'ютером!
навчальна: навчитися працювати з електронними повідомленнями, створювати та надсилати електронного листа, вкладати файли у повідомлення;навчитися створювати, редагувати й вилучати записи в адресній книзі; навчитися працювати з вмістом папок поштової скриньки;
розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, спостережливості;
виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація. Програмне забезпечення: браузер.
навчальна: навчитися користуватися електронною поштою за допомогою веб-інтерфейсу, керувати електронними повідомленнями: складати, надсилати, отримувати, видаляти, вказувати тему повідомлення; вкладати файли у повідомлення, переглядати файли з отриманих.
виховна: виховувати культуру спілкування.
розвивальна: розвивати комунікативність.
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.
Перед початком виконання роботи повторити даний матеріал
Базові процедури зі створення інформаційних ресурсів електронного курсу.
навчальна: сформувати поняття моделі, предметної галузі, інформаційної моделі, матеріальної моделі;
розвивальна: розвивати вміння узагальнювати, міркувати, виділяти головне та систематизувати здобуту інформацію, застосовувати знання на практиці;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютер, проектор, підручники (друковані або в електронному вигляді), презентація з теми.
навчальна: формування уявлень про етапи побудови інформаційної моделі, можливі труднощі та способи їх подолання; ознайомити із реалізаціями моделей у різних сферах;
розвивальна: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
виховна: інформаційної культури учнів, уважності, акуратності.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютер, проектор, підручники (друковані або в електронному вигляді), презентація з теми.
навчальна: сформувати навички побудови інформаційної моделі, використовуючи програмні засоби, технологію комп'ютерного моделювання ;
розвивальна: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
виховна: виховувати інтерес до знань, старанність, відповідальність перед товаришами.
Тип уроку: урок закріплення знань.
Обладнання: комп’ютери з встановленими ОС.
Секція створена в рамках тренінгу "Розробка електронних курсів на платформі Moodle"
Не забуваємо робити розминку для очей після кожних 15 хвилин роботи за комп'ютером!