Модулі (секції) курсу

  • Загальне

  • Тема 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.

    МЕТА УРОКУ: Навчальна. Ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням. Розвиваюча.Розвивати в учнів практичні навички роботи з електронною поштою та електронним листуванням. Виховна. Сприяти вихованню культури поведінки, сумлінності, відповідальності при виконанні завдань.

    ОБЛАДНАННЯ: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, програмне забезпечення, роздатковий матеріал. ТИП УРОКУ: урок засвоєння нового матеріалу. 

    ВИД УРОКУ: розповідь з елементами демонстрації роботи з програмним забезпеченням.

  • Тема 2. Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.

    МЕТА УРОКУ: Навчальна.Сформувати в учнів навики роботи з електронною скринькою, створенням, надсиланням та перенаправленням електронних листів; Розвиваюча.розвивати в учнівлогічне та творчемислення, науковийсвітогляд на основізнань про глобальну мережу Інтернет; Виховна.сприятивихованню в учнівінформаційноїкультури, виховуватистаранність. 

    ОБЛАДНАННЯ: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, програмне забезпечення, роздатковий матеріал. 

    ТИП УРОКУ: урок засвоєння нового матеріалу.

  • Тема 3. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.

    Цілі: 

    навчальна: навчитися працювати з електронними повідомленнями, створювати та надсилати електронного листа, вкладати файли у повідомлення;навчитися створювати, редагувати й вилучати записи в адресній книзі; навчитися працювати з вмістом папок поштової скриньки; 

    розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, спостережливості; 

    виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі. 

    Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. 

    Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація. Програмне забезпечення: браузер.

  • Тема 4. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування»

    Мета: 

     навчальна: навчитися користуватися електронною поштою за допомогою веб-інтерфейсу, керувати електронними повідомленнями: складати, надсилати, отримувати, видаляти, вказувати тему повідомлення; вкладати файли у повідомлення, переглядати файли з отриманих. 

     виховна: виховувати культуру спілкування. 

     розвивальна: розвивати комунікативність. 

    Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь і навичок. 

    Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.

  • Тема 5. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.

    Мета: 

     навчальна: сформувати поняття моделі, предметної галузі, інформаційної моделі, матеріальної моделі; 

    розвивальна: розвивати вміння узагальнювати, міркувати, виділяти головне та систематизувати здобуту інформацію, застосовувати знання на практиці; 

    виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, інтерес до вивчення інформатики. 

    Тип уроку: засвоєння нових знань. 

    Обладнання: комп’ютер, проектор, підручники (друковані або в електронному вигляді), презентація з теми.

    • Тема 6,7. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.

      Мета: 

      навчальна: формування уявлень про етапи побудови інформаційної моделі, можливі труднощі та способи їх подолання; ознайомити із реалізаціями моделей у різних сферах; 

      розвивальна: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; 

      виховна: інформаційної культури учнів, уважності, акуратності. 

      Тип уроку: засвоєння нових знань. 

      Обладнання: комп’ютер, проектор, підручники (друковані або в електронному вигляді), презентація з теми.

      • Тема 8. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Контрольна робота №2 з теми: «Моделювання»

        Мета: 

        навчальна: сформувати навички побудови інформаційної моделі, використовуючи програмні засоби, технологію комп'ютерного моделювання ; 

        розвивальна: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики; 

        виховна: виховувати інтерес до знань, старанність, відповідальність перед товаришами. 

        Тип уроку: урок закріплення знань. 

        Обладнання: комп’ютери з встановленими ОС.