Виконайте тренувальні завдання

1•.(ДЗ)Заповніть таблицю даними про служби Інтернету та їх протоколи:

2*. (ДЗ) Знайдіть інформацію та поясніть, у чому відмінність ІР-телефонії від традиційної телефонної служби.
3*. (ДЗ) Знайдіть додаткову інформацію та підготуйте повідомлення про соціальні сервіси Веб 2.0.
4°. Відкрийте вікно браузера одним із відомих вам способів та:
а) визначте, який браузер установлено на вашому комп’ютері та яка сторінка відкривається при запуску браузера;
б) уведіть у поле адреси браузера URL-адресу веб-сторінки, наприклад, http://ostriv.in.ua/index.php. Зверніть увагу, що в записі URL-адреси немає жодного пропуску, крапка після буквосполучення php не потрібна;
в) виберіть кнопку Перехід. Дочекайтеся, поки завантажиться веб-сторінка. Зверніть увагу на зміну вигляду індикаторів завантаження;
г) визначте назву веб-сайта та назву відкритої веб-сторінки;
д) установіть масштаб перегляду веб-сторінки 150 %. Зверніть увагу, як змінився вигляд веб-сторінки;
е) завершіть роботу з браузером.
5•. Відкрийте вікно браузера та:
а) відкрийте веб-сторінку з адресою ostriv.in.ua;
б) розгляньте вміст веб-сторінки. Знайдіть на сторінці гіперпосилання. Зверніть увагу, як вони оформлені. Проаналізуйте, за якими ознаками можна визначити, що це гіперпосилання;
в) відкрийте на новій вкладці веб-сторінку, використовуючи одне з гіперпосилань;
г) перегляньте відкриті веб-сторінки у режимі Швидкі вкладки;
д) виберіть ескіз першої сторінки. Зверніть увагу, як змінився вигляд вікна браузера;
е) завершіть роботу з браузером.
6•. Відкрийте вікно браузера та:
а) відкрийте сайт Острів знань;
б) виберіть перше гіперпосилання у рубриці Новини з Острову;
в) зверніть увагу, як змінилась URL-адреса в полі адреси, яка з навігаційних кнопок стала доступною;
г) виберіть доступну навігаційну кнопку. Проаналізуйте, яка сторінка завантажилася у вікно браузера. Зверніть увагу, скільки навігаційних кнопок стали доступними;
д) завершіть роботу з браузером.
7• . Відкрийте вікно браузера та:
а) відкрийте сайт Острів знань;
б) збережіть посилання на домашню сторінку сайта у списку Обране;
в) завершіть роботу з браузером;
г) відкрийте вікно браузера повторно;
д) відкрийте сайт Острів знань, використовуючи посилання зі списку Обране;
е) впорядкуйте список Обране: перемістіть посилання на сайт Острів знань до папки Ссылки (рос. ссылки– посилання);
ж) завершіть роботу з браузером.
8•. Відкрийте вікно браузера та:
а) відкрийте сайт Острів знань одним із відомих вам способів;
б) виберіть перше гіперпосилання у рубриці Новини з Острову;
в) збережіть веб-сторінку з новиною у вашій робочій папці. Оберіть тип файлу Веб-сторінка, повністю;
г) розгляньте, які папки та файли утворилися на диску при зберіганні;
д) збережіть веб-сторінку, обравши тип файлу Один файл веб-архіву;
е) перегляньте, який файл утворився на диску. Порівняйте значки збережених файлів.
ж) завершіть роботу з браузером.
9•. Розгляньте зображення на веб-сторінці з новиною Острова знань. Збережіть будь-яке зображення з веб-сторінки у вашій робочій
папці.
10•. (ДЗ) Відкрийте веб-сторінку з адресою www.znannya.org. Знайдіть відповіді на запитання та заповніть таблицю:

11•. Відкрийте веб-сторінку з адресою www.library.kherson.ua. Визначте назву веб-сайта. Знайдіть посилання Ресурси для Підлітків, відкрийте відповідну сторінку на новій вкладці. Знайдіть посилання на Конвенцію про права дитини, відкрийте відповідну сторінку на новій вкладці. Визначте кількість статей Конвенції. Збережіть сторінку з текстом Конвенції у вашій робочій папці.
12*. Відкрийте веб-сторінку з адресою children.kmu.gov.ua. Визначте назву веб-сайта. З’ясуйте імена головних героїв сайта. Виберіть одного з героїв. Знайдіть на сайті та збережіть у вашій робочій папці зображення карти України, що міститься на сторінці.

Last modified: Thursday, 25 July 2013, 9:16 AM